lørdag 13. juli 2013

Hvordan å investere i gull og sølv i 5 enkle og Sikker trinn


 I mine seks år ved å investere i gull og sølv, har jeg blitt spurt dette spørsmålet mange ganger: "Hvordan investere jeg i gull og sølv", som, svarer jeg: "Hvorfor du investerer er viktigere enn hvordan du investerer. "Hvordan" er den enkle delen. "Hvorfor" krever litt forskning og læring. ". Men, siden denne artikkelen handler om "hvordan å" investere i gull og sølv, vil jeg ikke gjøre et foredrag om "Hvorfor", men jeg ville være robber deg for din forståelse hvis jeg ikke minst dekke emnet kort . Dessuten er det neste spørsmålet jeg vanligvis får "Bør jeg få bullion eller aksjer?" Som, svarer jeg: "Både, men får bullion først." Og denne artikkelen handler om å investere i gull og sølv Bullion.

Her er mine tre BIG 'Hvorfor er.

 Gull og sølv som en inflasjon hedge: Jeg tror Gold og Silver den ultimate inflasjon hekk. Har historie og markeder bevist at jo mer inflasjon vokser, jo høyere prisene stige. Og gull og sølv alltid slå inflasjon med god margin. I inflasjonstider - hvor sterkt jeg tror vi er i - disse metallene er Kings. Tilbud og etterspørsel grunnleggende av gull og sølv forbli fast intakt å tjene som inflasjon hedge mot en devaluert valuta som den amerikanske dollaren.

 Gull og sølv som investeringer: Siden jeg tror vi er i en inflasjonsdrivende miljø, gull og sølv er mine foretrukne investeringsvalg. Jeg har vist seg riktig, og jeg har allerede gjort kjekk gevinster i mine investeringer, og jeg har ingen grunn til å tro at jeg vil plutselig være bevist galt helst snart. Oksen markedet for edle metaller akkurat har begynt, siden vi er bare i første kvartal av en vare super-syklus som kan vare i overkant av 40 år, og denne syklusen startet i 1999. Mer om dette senere. Siden 2001 har gull steget fra det er det 21. århundre lows på $ 250 til vår nåværende $ 1530 + i 2011, en økning på 612% over 10 år eller et gjennomsnitt på 61,2% årlig. Nå, prøv å slå den i aksjemarkedet!

 Gull og sølv som en beskyttelse mot sosialt kaos og kaos: Historien har bevist mange ganger at når inflasjonen er svært høy eller svært høy, sosialt kaos og kaos vanligvis følger rett bak. Jeg håper jeg ikke ville ha til å bruke bullion på grunn av dette, men jeg vil være klar som en gutt-speider når dette skjer. Det er bedre å være forberedt og ikke trenger å bruke det, enn å være uforberedt og skulle ønske jeg hadde bullion når ting går dårlig. I 1980 da OPEC skapt en politisk drevet olje embargo, eksplodert prisen på olje og gull og sølv, og lange køer av biler blir sett på hver bensinstasjon. De som hadde sølvmynter ble prioritert i enkelte bensinstasjoner, og en 10 prosent sølvmynt (pre-1965 krone) ville kjøpe en gallon av gass. I dag, som fortsatt gjelder - siden markedsverdien av en pre-1965 krone (som inneholder 90% sølv) er verdt ca $ 5, og bensin er bare rundt $ 4 per gallon.

Nå, til Slik er av gull og sølv Investering: De 5 enkle og Sikker trinn til å investere i gull og sølv Bullion.

 Trinn 1. Ta deg tid til å lære om gull og sølv. Ikke hopp over dette trinnet! Dette vil tillate deg å forstå markedene og gi deg fordelen av kunnskap som kan redde deg fra økonomisk tap og også dra nytte av muligheter som kan belønne deg med betydelige gevinster. Min anbefaling er å lese boken "Rich Dad guide til å investere i gull og sølv" av Michael Maloney. Dette er en flott bok som dekker omfattende bakgrunnsinformasjon om penger og edle metaller og gode anbefalinger som jeg personlig følge. Du kan kjøpe boka, eller låne den fra biblioteket eller en venn som har det.

 Trinn 2. Lag en plan for å investere. Først, hva er målet ditt? Neste, hva er din plan for å oppnå dette målet? For eksempel vil en plan være å kjøpe 1000 ozt (Troy gram) av sølv over to år. Din plan for å nå målet kan være å kjøpe 500 ozt av sølv hvert år, eller om lag 42 ozt av sølv hver måned i 24 måneder. Dette vil gi deg en klar idé om hva som er nødvendig for å nå dine finansielle mål. Hvis du er usikker på hvordan du gjør dette, kan du få en mentor eller ansette en trener som meg selv.

 Trinn 3. Lag en exit-strategi. Ingen investeringsplan er komplett uten en exit-strategi. En exit-strategi er nødvendig for å fullføre din økonomiske mål. Finn ut hvordan du kan selge gull og sølv FØR du kjøper den. Dette er bakvendt for folk flest. Min filosofi er å begynne med en klar slutt (mål) i tankene. Dette inkluderer hvor og når du skal selge den, samt minimere kostnader og juridiske spørsmål og skattespørsmål i tankene. Du kan nå selge gull og sølv bullion tilbake til samme sted jeg kjøpte den fra, eller på eBay. Andre alternativer er å selge den til en kunnskapsrik person som forstår verdien av gull og sølv. Etter trinn 1 vil tillate deg å vite hva slags bullion vil gi deg skattefordeler.

 Trinn 4. Finn en anerkjent forhandler. Nå, dette er hva folk flest ønsker å vite når de spør meg. Etter "Hvordan investere jeg i gull og sølv?" kommer "hvor kjøper jeg gull og sølv?". Egentlig er dette den enkle delen for meg, men ikke uten noen undersøkelser. Min personlige valg av en anerkjent forhandler er APMEX (amerikansk Precious Metals Exchange), en online edle metaller forhandler som har en A + rating fra Better Business Bureau, og jeg har aldri mistet en ordre fra dem. Andre alternativer er: Bullion Direct (bulliondirect.com), en online edle metaller forhandleren, og Kitco (kitco.com), også en online edle metaller forhandleren, og GoldSilver.com, en online edle metaller forhandler eid av Michael Maloney, forfatteren av "Rich Dad guide til å investere i gull og sølv". GoldSilver.com og Kitco gir forskjellige private lagring.

 Trinn 5. Gjennomføre planen. Nå er dette den spennende delen, og dette er der gummi treff veien. Ingenting er så spennende som faktisk bestiller din aller første bestillingen av bullion og mynter. Egentlig, det er ikke sant. Det er like spennende å åpne opp din første pakke med bestillingen din. Når du holder den aller første gull eller sølv mynt eller bar, vil det forandre livet ditt for alltid, for det er noe veldig psykologisk oppfylle om å holde fysisk bullion i hendene som du kjøpte med dine hardt opptjente penger. VIKTIG: Husk å begynne i det små, slik at kostnadene for eventuelle feil du gjør vil være små.

Vel, oppsummerer det om opp fem enkle og trygge skritt å investere i gull og sølv. Vennligst kommentere eller dele denne artikkelen hvis du liker det. Takk for at du leser denne artikkelen.